// This Is My World


Big Thanks

Template made by : Ninda Nadalaila Background: Nurul Atiqah
With help: Kenna Nezilla

Kenapa aku yang kena p ? =.=
Monday, April 30, 2012 | 12:21 PM | 0 Love
Photobucket

Hyee sygs : )
hampa sehad dakk ?
boring lah .
Hary nie cuty skowla sbb ada hari koko hari tu .
Teringin sangat nak p hari koko hari tu .
Tapi takk buleh sebab kena p kem yang sangat membosankan ituu ~

MCS tobat tamau p kem cmtu-2 dah :/
Paling tak bleh blah, MCS nangeh kat kem tu . sob sob ~
cdeyh sangat-II tau ark kat kem too :(
rasa macam nak lari panjat pagaq ohhh .
tadak sapa tolong MCS kecuali MY BESTY, THANKS A LOT KAWAN : )

Selamat ada kawan MCS sorang nie masa kat kem, kalau dak, MCS teriak saja pa kat sana .
YA ALLAH , kenapa aku yang kena p dalam ramai-2 org lain lagi ? :/
Tu bukan kem hmpa tau ark, too kem penderaan ! herr, mulot tadak insuransi .
Hawhaw :'D

Sampai-II kat tempat tu, MCS teroih na balek .
dah la kem 3  hary, buleyh jady gila cmtu ja lama-II .
kesian kat kamy kann :'(
Cekgu kat sana, garang na mampoih aihh .
Bederau darah aku woi .
Macam na makan orang uhh ~

Tadak rasa simpati sikit ka kat kamy nie ha ?
Kamy nie kecik lagy tau ! haha :D
Kawan MCS untung arh, buleyh p hari koko kat skowla ..
Yg MCS nie, dok kat kem tu, rasa mcam dok kat penjara ouhh .
Bebai woi .
Taon depan, kalau ada lagi , memang takmau p dah !
Menyesai tadak guna , tapy MCS tamau p dah kem cmtu sampai bila-II !

K la, malaih na cita dah.
Ta best pons kem uhh ^^
bebai ja ~
Thanks reader, THANKS kawan sebab tolong saya . 
SAYA SAYANG KAMO KAWAN :D
popai , podai , hakhak :D


SARANGHAE !