// This Is My World


Big Thanks

Template made by : Ninda Nadalaila Background: Nurul Atiqah
With help: Kenna Nezilla

Please =)
Tuesday, May 14, 2013 | 6:35 PM | 0 Love
Heyh sayang :)
sihat ? stress , exam tak abes abes lagi .
Minggu depan baru abes .
Cikgu BM kata , dea nakk tunjok result budak kelas kami kat semua kelas .
Cikgu Sains pulakk , dea kata sapa fail , dea nak tampal nama yg fail tu dekat depan makmal as " BUDAK BERMASALAH " 
what the ? ohmyyy :(
So , please on what ?
PLEASE teacher , DON'T DO THAT :)
HAHA :D
Just please take care of my heart kay :D
Semalam p tabung haji , ada pameran kerjaya .
Best ohh :) tapi actually bosan kott -,-

Nak pesan dekat **** jupp ,
Wahai junior , saya tak suka awak kacau dea .
Saya tak suka awak mention mention dea kat fb .
Saya tak suka awak tegor tegor dea kat mana pon .
Saya tak suka awak mengada ngada dengan dea .
Saya tak suka awak main main dengan saya , saya senior awak :)
Tolong respect kay :)
Awak nak saya hormat awak , saya akan hormat awak :)

Dear Junior , senior awak dah ada girlfriend :)
And mungkin la saya orang tu :)
Saya tak suka awak mention dea kat fb , tak sukaaaaaaaaaaa ! :(
Saya tak suka awak tag tag nama dea kat status awak , FAHAM ?
Kay , sebenarnya jealous :-(
HAHAHA . . . 

Benda apa aku merapu neyh ?
Ayoyo , ini semua dusta :)
Takecare dear , May Allah Bless My GrandMa :)
ILY GrandMa ^^