// This Is My World


Big Thanks

Template made by : Ninda Nadalaila Background: Nurul Atiqah
With help: Kenna Nezilla

GoodBye MDN
Wednesday, June 26, 2013 | 4:01 PM | 0 Love
Heyh , sihat ?
semalam takk p skowlah laa .
pening gilaa , every year punn jd .
tp takpa laa , ada hikmah kan ? =)
hari ni MCS nak cita pasal MDN .
engat lg dakk ?
hmmm , ni entry untuk dea baca .

Awak , awak tertanya-2 ka kenapa saya tiba-2 tamau mcg awak hari tu ?
ni saya bgtau . actually saya jeles . sbb ?
awak nak budak Heliza LOOK LIKE tu kan , p arr !
setiap kali mcg , mesti awak sebut dea kan ? p p , takk heran .
jangan laa mcg saya , p ngorat dea . nakk sangat kan ? :)
engat awak kata awak mcg saya sbb boring , ohh jd awak mcg saya bila boring ja laa ?
faham faham =)
takk payah laa mcg dah .

Tadi saya bukak fb . Fb kita dulu :)
tp bila saya tngok awak mesra sangat dgn Azu bla bla bla tu , sakit hati jugakk laa .
dea tu bukan GIRLFREND KAWAN awak ka ? why rapat sangat ?
awak kenal Azu tu punn takk kan , kenal dari kawan awak ja kan ?
kalau saya jadi BOYFREND azu bla bla bla , confirm saya jeles :)
dulu masa F mcg saya , awak marah kan ? nak rampas GF kawan sendiri ka hoy ?
sedaq laa awak . jgn jadi kawan makan kawan :)
tp kalau Azu tu dh SINGLE , pegi laa ;)
saya ada tengok awak komen kat gmbaq dea , semua gmbaq dea punn awak LIKE .
mesti dea pun awak LIKE kan kan ? :]
saya baca awak komen kat gmbaq dea " haa , pandai dak ? haha .
dea komen balek : bgos-2 , pandai-2 , haha .
awak komen balek : tengok laa boy sapa .. haha ! "
awak BF dea ka ? kalau takk , takkan nak komen cmtu kan ?
hmmm , hancor hati saya . tp takpa , saya redha :)

Semua ni buat saya sedar yg saya dah tak perlukan awak lagi .
Nampak MCS ♥ MDN :) tu ? kat hujung tu .
Mungkin itu akan dipadam & saya akan buang awak dari hidup saya selama-lamanya .
Terima kasih awak .
Jangan cari / mcg saya lagi .
Saya harapp awak faham lepas awak baca entry ni .
Saya doakan kebahagiaan awak MR.MDN , selamat tinggal =]