// This Is My World


Big Thanks

Template made by : Ninda Nadalaila Background: Nurul Atiqah
With help: Kenna Nezilla

Sedar boleh ? =)
Thursday, June 6, 2013 | 6:10 PM | 0 Love
Haipss awakk :)
sihat ? hope semua sihat jaa .
lama tak post entry kan , malas lah nak update .
lgpon baru baik demam ja , demam kem laa ni .
well , taon lepas p kem Pengguna .
taon ni p lg , tp taon ni lagiiii best ohh =)
tp taon ni skowlah MCS hantaq wakil 5 org ja termasok MCS sekali ^^
pengalaman yg memang best gilaaaa wehh , sumpah takk tipu :'D
hmm , hari ni nak story pasal sahabat .
hampa semua pon mesti ada kawan baik kan ?
actually MCS kecewa dgn perangai kawan baik MCS sendiri .
rasa macam dah takmau kawan lg dgn dea .
tp pkir secara matang la kan =D
dah umoq berapa , takkan nakk gadoh lagi kan ? think !
masa aku call hg , bila hg jawab cmtu , kecewa wehh .
kecewa hoyy :(
aku dah anggap hg macam kakak aku sendiri , tp hg macam tu kan dgn aku ?
benda tu lagi penting dari kawan baik hg sendiri kan ?
herr , sabaq ja lah wehh :')
soo , aku dah malas nakk cakap banyak & dah malas nakk shared problem dgn hg :(
aku sayang hg gila-3 wehh tp hg cmtu ja kan , haishh .
aku takmau hilang hang , tp kalau cmni :(
aku mintakk maaf dunia akhirat kat hg , sayang hang wehh .