// This Is My World


Big Thanks

Template made by : Ninda Nadalaila Background: Nurul Atiqah
With help: Kenna Nezilla

FM ♥
Thursday, July 11, 2013 | 10:08 PM | 0 Love

Hai hai :)
Selamat Berpuasa , jgn ponteng puasa tauu :D
sat ja kann , dah dua hari kita berpuasa .
pejam celik MCS punn nak habes skowlah dah :'(
nak SPM dah , ketaq oi . Pray for me :')

Hari ni MCS nakk cita pasal FM :)
MCS kenal dea dari form 1 & dari form 1 sampai form 3 kami satu kelas .
tp bila keluaq result PMR , takk sama laa kan .
dea ngan MCS dah takk sama kelas tp kelas kami sebelah-2 ja .
MCS selalu laa jgak mcg ngn dea , dari form 3 kott :D
act , MCS memang minat kat dea masa form 1 tp yalahh , form 1 kan ?
takkan nak bercinta , skrg punn tak sesuai bercinta tp MCS sayang dea =)
Secara jujurnya , MCS memang sayang MDN tp FM dapat kembalikan rasa sayang tu .
Bahkan MCS sayang sangat dekat dea .
MCS takk boleh nak sayang FM sepenuh hati sbb sebelum ni dea pernah suka orang lain & hati MCS kuat mengatakan yg dea still sayang budak tu :(
Lgpun kawan-2 FM ada yg suka takk suka ja kt MCS kott .
Haritu depan mata MCS , kawan dea boleh tolak dea nak kena sorang budak perempuan neyh .
MCS nampakk , tp buat-2 ja tak nampak .
Kawan pun tanya " hang nampak dakk weh ? " 
MCS jawab : " apa masalah ni sebenaqnya ? aku tak nampak apa pun "
Haha , dalam hati rasa kecewa laa jugakk . WHY must kawan dea tolak dea ?
Aku tumbok hang mau oi ? =/
MCS pun still sayang MDN kann , tp skrg ni jujur laa MCS sayang gila kat FM ni .
Memang dea sorang ja yg selalu buat MCS senyum sorang-2 , gilaaa :D haha

Dulu kalau dea takk mcg , sikit pun takk heran .
Tunggu dea mcg lagi tak la kann .
Skrg kalau takk mcg , MCS yg buleh naik gila . mesti cari dea ohh =D
Jujurnya , MCS memang sayang dea . 
MCS nakk MDN bahagia tanpa MCS . MCS nakk FM bahagia bersama MCS , wakaka ;)
SPM takk habeh lg dok bercinta nohh :'D terokk kita .

MCS taktau dea sayang MCS jujur atau tak , ikhlas atau tak .
MCS takmau terleka ja , MCS takmau sakit hati sbb kami kawan dah lama .
MCS engat lg mcg dea masa bulan 4 haritu , dea still ada sebut pasal EX dea :(
hang sayang dea lg ka ? hmmm , jangan buat aku cmni wehh :(
tp MCS redha , buat cm takk jelez . MALAS nak amek feel ! ~ ~
Haritu hari jd MCS , dea bg jam .
series terkejut . dea suroh kawan dea letak kotak jam tu bawah meja MCS .
MCS takk perasan punn , MCS punya sumbat buku bawah meja , letak makanan bawah meja .
Bila nak bawak keluaq makanan tu yg buleh prasan .
MCS terkejut gila . check kawan punya meja , depa tak dapat pun .
MCS engat dapat sorang satu , haha . lastly FM yg bagi .
waaaaa , thanks awakk :D
terharu sangat sangat tau dakk ? :)

Skrg saya memang sayang awak sangat-3 ! saya mengaku , dulu memang susah saya nak rasa cmni tp skrg saya dah rasa kasih sayang awak tu :')
Saya harapp kasih sayang awak tu ikhlas & kasih sayang serta kelakuan manis awak tu hanya awak lakukan untuk saya & bukan pada gadis-2 lain .
Saya mintak maaf sebab sebelum ni saya layan awak acah tak acah ja .
Saya mintak maaf tau , saya harap Allah meredhai perhubungan & persahabatan kita hingga ke Syurga =)
Aamiinn , InShaAllah ♥
SAYA SAYANG AWAK FM ♥