// This Is My World


Big Thanks

Template made by : Ninda Nadalaila Background: Nurul Atiqah
With help: Kenna Nezilla

Hopeless :(
Friday, December 13, 2013 | 6:22 PM | 0 Love

Haipsss awakk :D
sihat ? Alhamdullilah kalau sihat ja.
Result PMR nak keluaq dah .
19 Dec 2013 , goodluck adek-2 junior + cousin-2 tersayang :*
cewahhhh :D

Dear lovely friends ,
aku nakk mintak maaf kalau aku berubah lepas ni .
sorry tau , takk mintakk punn .
tp sebab perangai hampa sendiri aku berubah jd orang lain :')
aku takkan baik dgn hampa lg , macam dulu-2 .
Asyik-2 aku ja nak kena jaga perasaan & persahabatan kita , so skrg dah tak lagi :)
pasal group kita tu , ikot laa .
bg aku , group tu dah lama tak wujud .
sumpah cakap , aku kecewa dgn hampa semua :(
mungkin takk semua , tp kebanyakkannya dh tak peduli lg pasal persahabatan kita , kan ? :)
hmm :(

masa arwah tok meninggal , MCS takk bgtau sapa punn .
cdeh sangat-2 :(
lepas beberapa hari , ada laa kawan baik MCS yg tau .
tp sorang punn tak mcg , cmtu ka kawan ? 
bg MCS tu bukan kawan , hanya ada waktu gembira .
kawan ka ? hmm :(
cdeh kot ada kawan cmtu , hope Allah dapat bantu perbaiki persahabatan kami :) Aamiinn :*